- Written by Netwerk SaRA
Op 13 mei lanceerde het RIZIV de tweede golf van de campagne Spreek erover: laat een slecht gevoel zich niet nestelen.
Tijdens deze golf worden dezelfde kanalen gebruikt als tijdens de vorige golf, maar ook op basis van terugbetalingscijfers en een analyse van de eerste campagnegolf. Omdat deze golf tijdens een blokperiode valt, zal er ook aanwezigheid zijn op Snapchat om jongeren makkelijker bereiken.
Vanaf 13 mei mag de campagne gedeeld worden (social media, schermen …), met de tags van het RIZIV:
- LinkedIn: RIZIV (of INAMI)
- Twitter/X: @RIZIV_INAMI (of @INAMI_RIZIV)
Je kan het campagnemateriaal online vinden:
-
- Video’s (6 s & 15 s, voor schermen & social media), posters (A3 & A4) en e-mailhandtekening: https://fedsender.belnet.be/?s=download&token=15275d2c-d68c-4c85-9a75-aa8ed47d6252
- Lange video’s (60 s)
- Er is ook materiaal beschikbaar binnen het programma Mediawind (Greenplayer). Je vindt het door ‘RIZIV’ te zoeken in de zoekbalk.
Reacties uitgeschakeld voor Tweede golf RIZIV campagne ‘Spreek erover: laat een slecht gevoel zich niet nestelen’
Posted in In de kijker, Nieuws
Posted in In de kijker, Nieuws